2006-04-13

En så dag bara...

Woho, jag hade mitt sista midterm test idag. Det var i Datatechnologies jag hade det, dvs jag var klar på 35 minuter och tvekade inte på en enda fråga.. Efter det så gick jag till en datasal och försökte hitta material för min uppsats i biopsychology jag måste skriva. Det gick mindre bra, så jag vet inte riktigt hur jag ska få tag på något. Sen var det dags för min 3h håltimme som jag har varje torsdag. Idag hade jag bestämt mig för att åka till Newmarket och köpa tshirtar. Av någon anledning så jag har inte kommit mig för att göra det än... Det hela visade sig bli ett totalt misslyckande. Jag strosade runt i olika butiker och hittade en tshirt jag ville ha. När jag kom fram till kassan så upptäckte jag att jag hade glömt visakortet hemma... Så det var bara att åka hem igen, med svansen mellan benen. Som tur är så trodde killen i parkeringshuset på att jag hade tänkt handla, annars skulle han ha tagit 4$ betalt för parkeringen dessutom. Det är bara gratis för såna som handlar.

Nu har jag 1.5h kvar tills min sista föreläsning inför påsklovet börjar, och jag måste värma min lunchlåda. Eftersom vi va ute på The Bog (irländsk pub) så kom jag hem vid 01 kanske, så det blev inte så många timmars sömn innan jag skulle upp till mitt prov som startade 0800.

Nä, nu ska jag nog sjunka ner i min obekväma kontorsstol utan armstöd, käka min lunchlåda och kanske kolla lite på That 70's Show. Jag har ju tagit mig igenom alla Scrubs nu..

Inga kommentarer: