2006-11-28

Betyg

Jag har fått alla resultaten på mina tentor nu. Det gick ganska bra faktiskt. Först trodde jag att jag bara skulle klara 2 kurser. Jag var helt säker på att jag skulle misslyckas i genetics, jag slutade tom att plugga 1 dag innan provet eftersom jag planerade att inte skriva det ens. Iaf, betygen är som följer

Genetics: B-
Statistical Theory : B
Bioinformatics: B+

Detta betyder att jag inte kommer ha något problem med csn när jag kommer tillbaks. Jag har klarat 75% av alla kurserna under min tid här, så allt borde vara frid och fröjd. Kom just hem från en avskedsfest för ett par från norge. Ska nog sova nu. Ska försöka komma igång med komunikationen med alla i sverige igen.. Det har inte inte blivit så mycket sagt på senare tid.. Ända sedan tentaperioden började här så har det varit ganska fullt upp. Efter tentorna var det andra saker som tog vid, men nu är jag äntligen ledig på riktigt :) Nu har jag iofs bara två veckor kvar, så det kommer väl vara fullt upp ändå.. I värsta fall så får jag väl spara allt tills jag kommer hem till sverigen.. :(

Nä, nu sova

Inga kommentarer: