2006-11-07

Snart slut

Ok, då är jag nästan klar då.. Jag ska strax lägga mig.. Imorgon ska jag bara plugga till tentan som jag har i övermorgon.. Det kommer antagligen gå hyfsat på den tentan. Jag kommer garanterat att klara den, så jag har inte så stor press på mig. Det är sista tenta jag har här. Helt sjukt, sen är jag klar med all skola på nya zeeland. Efter det är det bara att ha kul och göra av med pengar som gäller. Förhoppningsvis gör jag inte av med allt. Planen är att jag ska ha tillräckligt mycket över för att slippa låna mer när jag kommer hem. Med lite tur ska jag väl lyckas med det..

I söndags var det någon skum brittisk högtid här. Guy Faux day eller något. De som har sett V for vedetta vet jag jag pratar om. (Remember, remember, the 5th of november) . Det hela var ungefär som nyårsafton, fast det var varmt ut. Typ som valborg nästan. Jag, Elin, Phoebe, Roland, Fuad, Anna och Rebecca gick upp till muséet och tittade ut över auckland och passade på att använda det lilla 18$ paketet fyrverkerier vi hade köpt på food town. Det blev väl hyfsat ändå. Lite övning innan nyår skadar ju inte iaf.

Hehe, bara 2 dagar tills Evy kommer ner nu :) Ganska sjukt egentligen.. Ska bli så skumt att se folk hemifrån nu, efter nästan 9 månader nu. Det är inte lång tid tills jag kommer hem heller. Bara 40 dagar eller så. Jag vet inte riktigt när jag kommer hem. Antingen blir det den 17 eller 20e december. Allt är lite oklart nu...

Shit, måste sova nu, ögonen väger mer och mer för varje sekund som går.

Inga kommentarer: