2006-03-14

Röda axlar

Fan, jag hinner ju nästan aldrig skriva här. Det är alltid något jag måste göra, och så drar det ut på tiden och jag blir sittandes sent på kvällarna. Av någon anledning så måste jag gå upp tidigt nästan varje dag oxå. Vet inte riktigt hur det hänger ihop egentligen, men jag tror att det bara är så att jag har mycket att göra denna period. Vi ska till mekanikern med bilen imorgon. Hmm, jag kanske inte har sagt det, men jag är en bilägare nu :) jag och tre tyskar har delat på en bil. Det är en ganska bra deal jag har fått (på ett sätt). Jag har betalat hälften av bilen, men jag får allt när jag säljer den. De stannar bara i 6 månader, så om bilen inte dör under det året jag har den så kommer jag tjäna pengar på den. Just nu är det dock lite oklart eftersom det verkar vara något fel med växlarna på den. Automatväxlad skitbil...



Vi hann göra en resa med den innan den började trillskas iaf. Nu i helgen så var jag på en resa med kajakklubben till en ganska cool flod som låg 4 timmar här ifrån. Det var i ett vulkaniskt område, så det kom kokande vatten ur berggrunden och värmde upp floden. Om man gick barfota i sanden kunde man bränna sig ganska illa. Riktigt ballt var det.



Jag ska opereras på måndag btw. Nu ska halsmandlarna ut. Förhoppningsvis blir det inte något strul med försäkringsbolaget bara..

Nä, nu är klockan mer än 01:00.... dags att sova.

Inga kommentarer: