2006-09-18

Håhå

Urk, jag borde göra mitt assignment nu.. Men det kan nog vänta en dag till. Det skumma med rättningen av proven jag gjorde förra veckan är att provet jag gjorde i fredags är det som blev klart först :) De två jag hade i måndags är inte rättade än.. Genetiken kan jag förstå tar ett tag, eftersom vi är kanske 200 pers som läser kursen, men bioinformatiken.. 14 pers är vi bara. Det kan väl inte ta mer än en eftermiddag att hinna med? Lata är dom..

I fredags var det avskedsfest för Ivan. Jag har typ inte träffat killen förut, men det va i flat 5 som jag vanligtvis brukar hänga i, så jag var inbjuden ändå. Det var en ganska kul kväll. Jag, Elin, Dirk och Phoebe hade köpt lite sprit ihop, men eftersom Phoebe skulle ha ett språkprov dagen efter så tog hon det ganska lugnt. Jag blev ganska skapligt berusad, men inget gick överstyr iaf. Hehe, jag och Elin gjorde stora planer för att åka på skriddkoåkningen som PSV hade anordnat dagen efter, men vi va båda lite för bakis för att palla det..



På lördagen var det någon sorts fest här i mitt hus. De som hade åkt till Uni-games på lovet hade en liten återträff, så det kom över en massa folk. Jag och en del av de andra som fortfarande va bakis från fredagen skapade en nykter hörna där vi satt och kände oss vuxna.

Söndagen var en ganska slapp dag. Började med att gå upp och städa badrummet, damsuga mitt golv och kasta in lite tvätt i tvättmaskinen. Efter det gick jag över till flat 5 och kollade på en riktigt kass film med Katie. När filmen var slut fick jag ett sms från Rebecca om att hon skulle till food town, så vi hängde med. Annat än det så hände det inget. Eller, jag blev inbjuden på lite te åter igen i flat 5 av Fuad. Han, Mazdak och Katie satt och slappade.

Idag var det skola som vanligt.. Upp vid 0745, skola 0905-0955, sen till gymet, slappa i 40 minuter, lektion 1305-1355, hem. Jag har inte gjort ett piss hemma..

Inga kommentarer: