2006-09-15

Sista provet

Ojoj, imorgon är det dags för det sista provet för denna period. Sannolikhet är ämnet, och jag har gjort nästan 3 gamla prov idag. Busenkelt :) Visst, en del saker schabblar jag till ordentligt ibland, men det är nog bara för att jag inte bryr mig så mycket när jag sitter hemma. Hehe, jag började integrera ett uttryck när jag egentligen skulle derivera det.. Typ såna dumma saker..

Fan, det händer inte så mycket här annars. Tenta och assignment imorgon.. sen är det helg.. igen... det är tydligen någon avskedsfest för någon jag typ aldrig har träffat imorogn som jag antagligen ska gå på. Det ska bli kul att se lite folk tycker jag. Det har jag iofs gjort en hel del på senare tid, men ändå.. Jag har nästan löst allt med min flygbiljett hem nu. Det enda som återstår är att sälja tillbaks min gamla biljett och inkassera 4000 kr ;) Helt sjukt vad mycket dyrare biljetterna på flygplatsen är jämfört med resebyråerna här. 1200 eller 5000..

Nu ska det pluggas av bara helvete. Iaf i 30 mintuer eller så..

Inga kommentarer: