2006-10-25

Little Miss Sunshine

Jag va på bio idag och kollade på Little Miss Sunshine. De som gillade Napoleon Dynamite måste garanterat se denna :) Otroligt rolig på sina ställen, och en riktigt schysst film överlag.

De senaste dagarna har bara gått åt att plugga.. Jag sitter och läser igenom alla power point presentationer från föreläsningarna och försöker komma ihåg vad jag läser.. Den första tentan är på fredag, genetics. Det kommer väl antagligen gå åt helvete tror jag. För att få G i kursen så måste jag får kanske 70% på tentan, eftersom jag totalt sumpade midtermtestet (35%).

Annat än studier så har det väl inte hänt så mycket. Det var en halloweenfest i fredags som var ganska kul. Det var den norska studentföreningen som anordnade den. Det hade hyrt en bar nere vid hamnområdet och bjudit in en massa folk.



Usch, måste nog gå och lägga mig nu. Kollade på två avsnitt av lost hemma hos min granne precis.. Och min säng täckt av tvätten jag gjorde idag.. Så den är trevligt naken utan några sängkläder. Vi har det hårt här på nya zeeland..

Inga kommentarer: