2006-08-23

Natt

Ojoj, nu är klockan snart 0230.. Jag har gått och lagt mig vid 03 och gått upp vid 0745 de senaste två dagarna, så jag börjar bli lite trött nu. Imorgon är jag helt ledig iaf, så det ska bli skönt. Jag har en inlupp som ska in på torsdag, så jag måste väl börja med den tror jag. En hel dag borde väl va ok? Ska nog ta mig upp till skolan och käka lunch med några. Man missar ju det sociala livet i skolan när man är ledig..

Jag har gjort en del vettigt idag iaf. Jag har hållit liv i mitt telefonabb hemma genom att få sara att ringa mig. Av tråkiga anledningar måste man utnyttja telefonen var 6e månad för att abbet fortfarande ska vara kostnadsfritt (erbjudande).. Men men, det va ju kul att få prata med sara iaf. Jag hade nästan glömt hur hon lät :)


Jag testade att baka en chokladkaka som jag fick från Anna idag. Det blev väl hyfsat ändå, men det kan göras mycket bättre. Nu vet jag iaf vad jag ska ha koll på tills nästa gång. Nä, nu måste jag fan lägga mig, om jag ska orka med pluggningen imorgon.

Inga kommentarer: