2006-08-24

Röstning

Idag har jag röstat i svenska riksdagsvalet! Tänka sig, jag var den första i hela Auckland som röstade. Jag har håltimme 10-12, och konsulatet öppnade röstningen vid 10, så 1030 var jag där och bidrog till demokratin. När det var klart fick jag för mig att jag faktiskt skulle gå på min föreläsning i Data Analysis, som jag inte har gjort på typ 3 veckor snart. Det hela spricker på att jag glömde maila en inlupp till skolan innan jag gick hemifrån, så jag var tvungen att gå hem till Parnell (där jag sitter nu) för att maila inluppen till skolan så att jag kan skriva ut den.. I och med det så har jag inte tid att gå på lektionen...

Fan att jag är så jävla slapp och skolkar hela tiden. Men det känns så kasst att sitta på föreläsningen.. Allt går i snigelfart och det mesta dom säger skulle kunna kortas ner så otroligt mycket.. Om typ 40 minuter ska jag gå hemifrån igen. Jag ska upp och käka lunch med ett par stycken innan min föreläsning i statistik som böjrar vid 14. Det är mycket lättare att förstå varför det blir en hel del skolk om man ser mitt schema, så här är en länk till det.

Inga kommentarer: