2006-12-07

1 vecka kvar..

En vecka kvar... Resan till Wellington blev inställd pga lite trassel.. Så jag har inga direkta planer på vad jag ska göra nu. I stora drag så kommer jag väl försöka umgås med de jag trivs med här nere och göra sånt jag tycker är kul. Jag tror inte att jag ska skriva någon lista på saker jag inte hunnit göra än, och försöka stressa mig igenom den innan jag åker hem. Mitt mål är att inte ha några mål, bara ta allt som det kommer. Så länge jag är nöjd och glad så har jag lyckats. Ett mål är väl att göra mig av med bilen.. På ett eller annat sätt.. Att tjäna pengar på den är nog ganska uteslutet nu. Det bästa skulle väl vara att köra den till ett skrotupplag och ta med sig däcken hem och sälja dem på internet. Men det pallar jag inte..

Idag har jag inte gjort så mycket. Gick hem till katie och lagade en ganska schysst frukost. Egg Benedict eller något. Sen degade vi mest runt ett par timmar, sen tog jag mig hem och fixade lite här hemma med tvätt och sånt. Nu ska jag nog tillbaks och fixa lite middag.

Hej hopp!

Inga kommentarer: