2006-12-16

Live från flygplanet

Höhö, sitter i ett flygplan någonstans sydost om singapore. Borde va framme om typ 2.7 timmar eller så. Det visade sig att de har gratis internet på flygen här :) Dock så har de ingen ström, så jag har bara 2 timmar batteri kvar. Uppkopplingen är ganska kass oxå, så det bryts nästan hela tiden.

Jag lyckades tappa bort min handduk idag.. Sug.. det var en flashig quick-dry som kostade typ 200 kr.. Aja, det blir säkert bra ändå. Fan, jag har bra lust att banka till ungen som sitter bredvid mig.. hatar barn när jag flyger.. Äh, bara 3 timmar kvar.. sen frihet.. Tror att jag ska hitta något semi-billigt hotell att bo på.. Det är bara en natt, så lite extra kan jag nog kosta på mig. Det skulle va så otroligt skönt med en bäddad säng, handdukar i duschen, eget rum, vägguttag... Shit va fattig jag kommer vara när jag kommer hem.. Aja, sånt man får ta ibland antar jag. Det är ju en julafton och en födelsedag på gång, så det blir nog bra ändå.

Sydney var ganska kul. Det visade sig att Görel var där samtidigt, så jag mötte upp med henne, Mira och Görels norska rumskamrat. Det var riktigt trevligt att se henne igen. Tyvärr regnade det nästan hela dagen, men vi såg alla de stora sakerna ändå. Operahuset, bron, lite hamn/café områden.. Ska ladda upp lite bilder när jag kommer hem.



Jag åkte ut till flygplatsen idag och lyckades ta mig med på ett tidigare plan hem. Förhoppningsvis har det inte strulat till min biljett alltför mycket.. Jag kommer hem någon gång på söndag i vilket fall, runt 16 tror jag. SK 574 är flightnummret, ett plan från paris..

Jaha, vad gör man på ett flygplan då.. Inget.. Jahaja.. Kollar på film kanske? Eller äter något.. Eller båda. Kommer nog vara riktigt trött när jag kommer fram. Klockan är typ 22 när jag kommer fram, men för mig så kommer den ju vara 03 eller liknande.. Nä, en film kaske jag ska hinna med. Lite kasst att kolla på film eftersom jag knappt kan se något på skärmen för att DEN JOBBIGA ASIATEN framför mig har lutat sig tillbaks helt.. Fan att man är lång, annars hade man ju kunnat krypa ner så långt i sätet att man skulle kunna se något ändå..

1 kommentar:

Maria sa...

Du hatar alltid barn Martin;)