2006-12-03

Lite tid kvar..

Jaha... då har man bara 12 dagar kvar på nz då.. Lite sjukt att jag har varit här i nästan ett år, och nu ska jag åka hem och lämna alla här.. för gott.. Det är väl en liten tröst att de flesta andra oxå åker hem, så det skulle inte vara desamma att stanna ytterligare en termin.

Kom just hem från en födelsedagsfest i flat 5. Katie, Olaug och Laura fyllde alla år ganska nyligen, Katie och Olaug idag faktiskt, så det var lite festligheter på gång där.



Jag fick ett mail för ett tag sen av en av de andra från Uppsala som är i Christchurch med en förfrågan om att slagga hos mig ett par dagar. Så igår kom Daniel hit. Jag lyckades mygla in honom i rummet bredvid mig som är ledigt för tillfället.

På något sätt lyckas jag alltid få dagarna att gå så fort här nere. Imorgon ska det väl bara ätas lite pizza och kanske sola lite.. Det är en resa till Wellington inplanerad, måste bara se till att den blir av.. Måste nästan packa mina grejer innan jag åker på den.

Nä, nu måste jag nog sova. Klockan börjar närma sig 03:15 nästan..

Inga kommentarer: