2006-05-27

Amelie soundtrack

Måste bara tipsa om soundtracket till filmen Amelie, riktigt härligt :) Jag har inte sett filmen än, men den ska jag väl lyckas hyra eller nått. Tror att tysk-Martin håller på att ladda ner den, men det går ju inte så fort här. Vi har alla en gräns på 5.5gb datatrafik varje månad, och när man kommer över den så sänker de hastigheten för en. I vanliga fall kan man komma upp i 40 kanske, men efter den gränsen går det bara i 4,5... Jag hade en kväll då min torrent blev helt vild och lyckades komma upp i 100.

Igår var jag på en inflyttningsfest. Det skumma va att alla där va 35+, så det va lite segt. Jag och 5-6 andra i min ålder hade en liten barnhörna där vi satt och pratade istället.



Det va väl en hyfsad kväll, men den skulle ha vart bättre om vi unga hade varit på ett annat ställe utan allt konstigt vuxet folk. Vi gick hem ganska tidigt, 00-01 kanske. När jag kom hem så bakade jag en sockerkaka och drack lite te. Jag var ju bara tvungen att inviga den nya formen jag har köpt..

Inga kommentarer: