2006-05-19

Thaimat

My god, jag käkade två middagar idag. Först en lunchlåda, sen lite thaimat från en food court vid asian food market. Elaka korridorare som släpade med mig och tvingade mig att köpa det. Nja, så va det kanske inte riktigt, men nästan. Det är ju farligt att locka med wokad kyckling med cashewnötter...

Efter den andra middagen sjönk jag ner i en stor soffa och kollade på "En geishas memoarer" tillsammans med lite folk från andra våningen. Av någon anledning hade de riktigt kass luft där uppe. Jag satt typ och flåsade hela filmen och fick nästan panikkänslor ett tag. Det lättade dock så fort jag kom ner och kunde andas fritt av vår luftkonditionerade luft.

På lördag ska vi åka ut till Waihiki Island och glida runt hela dagen. På kvällen när vi kommer hem så är det Jan födelsedag, så han ska styra upp någon fest här. Det blir nog ganska schysst tror jag... Antagligen kommer det bara 1000 fulla tyskar som är här då, men dom kan ju va trevliga ändå. Nu ska jag nog lägga mig, ska upp om 7 timmar...

Inga kommentarer: