2006-05-26

Rik igen!

Efter en vecka med ca 50 kr på mitt konto så har äntligen räddningen kommit. Allt är på grund av att det är något strul med banken och en biluthyrningsfirma... Förhoppningsvis så kommer jag få tillbaka pengarna jag betalade i depositionsavgift idag eller imorgon, annars måste jag börja ringa folk och höra vad som har pågår. För att fira mina nya tillgångar gick jag och okynnes köpte en sockerkaksform för 60 kr :)

Jag har inte käkat någon lunch än, så på vägen hem blev jag så sugen på sockerkaka… Så vad gör man? Måste ta mig till food town och köpa ett par ingredienser jag saknar ikväll. Det är ju fredag, så trafiken dör nog lite tidigare än vanligt idag. Om man ska ta sig någonstans här med bil så går det bara inte om klockan är mellan15 och 18.. Helt omöjligt är det. Mest pga deras knasiga vägsystem här. Det är ungefär lika smart planerat som att lägga Kista vid samma ställe som hela västerorts påfart till E4an..

Haha, jag väcktes av ett roligt fyllesamtal imorse :) Personen i fråga (läs Evy) hade lyckats få i sig typ en flaska vin och ett par groggar ganska fort. Men det va trevligt. Telefonen vandrade runt, och jag fick höra ett antal välbekanta röster igen. Tyvärr va jag ganska trött och borta i huvudet…

Nä, nu måste jag äta lunch tror jag

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe... f'låt... ska komma ihåg att du sover så länge! ska inte ringa förens mitt i natten! :D puss o kram!