2006-07-24

Bilder!

Ojoj!! Nu har jag lyckats ladda upp mina bilder. Det var ett riktigt äventyr att få upp dom, men nu så är de på plats iaf :)

Jag vinkade av mina tyskar på flygplatsen idag. Just nu borde Martin och Jonas vara någonstans i närheten av Bankok tror jag. Det var lite tråkigt att göra, eftersom det var de två jag kände bäst här nere.. Rebecca har bestämt sig för att åka tillbaks till usa om en månad, så hon försvinner oxå. Maxine ska åka ner till sydön och jobba.. När alla de åker så är det bara Jan kvar som jag känner riktigt bra. Sånt suger. Men men, det är en del grannar här i PSV som verkar riktigt trevliga, samt många av de nya studenterna, så det borde inte vara någon fara.

Nu ska jag läsa ikapp alla föreläsningar jag har missat på senare tid. Jävla stil att lägga föreläsningar 09:00.. Klart man inte lyckas gå på dom :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Shit vad avundsjuk jag blir! Superfina bilder!!!! O du har sett riktiga delfiner o massa annat skoj...ja vad ska man säga? =) Njut!

Anonym sa...

inte träna när man e sjuk!!! sånt dör folk av!! typ min morbror! lova att inte göra det igen!! fyyy!!!! du måste leva, vem ska jag annars komma o leka med?? kram!!!!