2006-07-14

Ojoj..

Hehe, såg just att det nästan är en månad sen jag skrev något senast.. Det är ju lite illa av mig.
Snabbresumé: Jag har åkte runt på sydön i en husbil med 5 andra i två veckor. Veckan innan jag åkte hade jag en massa jobbiga tentor som jag var tvungen att plugga till. Dagen innan resan flyttade jag till mitt nya boende här i Auckland. Jag har vart hemma i 4-5 dagar nu, och det är nollning för alla de nya studenterna och jag är fadder. Typ all tid sen jag kom hem har gått åt att packa upp mitt rum, valla runt studenter, trassla med min bil. Bilen har förövrigt gått sönder så det suger lite. Det är inte riktigt klart vad som händer med den just nu, men den kommer nog inte köra så mycket mer. Växellådan har lagt ner totalt.

Huu, nu ska jag försöka städa upp lite i mitt rum, tvätta, packa in det sista, ha över lite folk, kanske åka på en bbq, diska och bädda.. Skriver nog ett riktigt långt inlägg om resan och så när det har börjat lugna ner sig. Imorgon förmiddag borde vara ganska bra tror jag..

Till dess!
Btw, resan var skitkul och helt otrolig ibland ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yay! Äntligen lite nyheter från Nya Zeeland. Började oroa mig för att du skulle sluta skriva nått.

Ha det gött!

Anonym sa...

blöööööööööö!! saknar dig!! ha inte för kul, o glöm inte att du o jag ska hoppa fallskärm när jag kommer ner! puss o hångel!