2006-07-23

Paus

Ahh, lugn.. Äntligen har jag haft tid att ta mig en lugn dag att verkligen inte göra något på. Gick upp vid 13, pratade på icq till 16 med brorsan, käkade frukost-lunch-middag stax där efter. Sen blev det lite That 70s Show för att koppla av hjärnan ett tag. Jag har kommit igenom ganska mycket nu. Är snart inne på säsong 4, bara 5 avsnitt kvar på 3an.

Igår var det mycket som hände. Jag hann med en förfest, två födelsedagsfester, två avskedsfester och en efterfest innan jag kom i säng vid 06.. Lite jobbigt att flänga runt bara, men kul :) Tyvärr missade jag de som skulle till Ponsonby och kolla in barerna där. Det var ett gäng nya studenter, så jag lär ju träffa dom igen. Lite skumt att många man har umgåtts med under terminen bara åker iväg nu. Antagligen kommer man inte att träffa så många av dom igen.

Mina tyskar åker hem imorgon, så de har någon avskedsfestliknande idag. På en söndag lixom? De har iofs vart nere i Wellington under veckan och kom hem idag, så det finns väl inte så många alternativ kanske. Men jag tror att det kan va svårt att skrapa ihop folk idag, eftersom det va så mycket som hände.. Jag vet inte riktigt vad de har planerat, men jag tror att vi ska ta oss ut till devonport och gå till något ställe. Som vanligt när man messar dom och frågar ganska specifika frågor om vad du har planerat så får man något konstigt svar som bara snuddar det man undrar över. Jag frågade om vi skulle till en klubb eller om det var en lugn middag som gällde, och fick svaret att Max visste ett bra ställe där ute.. Aja, kulturskillnader :) Hoppas de inte har planerat någon brakutgång eller nått. Jag har druckit på tok för mycket de senaste veckorna. Att jag donerade blod i förrgår gör ju inte saken bättre heller. Ska bli skönt att komma igång i skolan och få lite struktur i vardagen igen :)

Inga kommentarer: